Η στρατηγική των ενεργειών προώθησης – προβολής σχεδιάστηκε ώστε να λειτουργήσει ταυτόχρονα συμπληρωματικά και υποστηρικτικά με τις δράσεις που αναφέρονται στη διαμόρφωση ενός προγράμματος ανάδειξης της φυσιογνωμίας της περιοχής εφαρμογής και με το σύνολο των προσπαθειών των τοπικών φορέων για την ανάπτυξη του τουρισμού. 

Η στρατηγική και οι ενέργειες του προγράμματος προώθησης-προβολής, θα πρέπει:

         να έχουν συνάφεια με τις βασικές επιλογές του σχεδιασμού ήπιας τουριστικής ανάπτυξης,

         να εστιάζουν και να συγκροτούν την ιδιαίτερη «προς τα έξω» εικόνα της περιοχής,

         να αναζητούν και να προσδιορίζουν νέες αγορές και ομάδες τουριστών που να ενδιαφέρονται για τους πόρους και τα προϊόντα της περιοχής και να κάνουν χρήση των καταλληλότερων μέσων για την προβολή της περιοχής στην αγορά.

  • Γενικότερα, η στρατηγική των ενεργειών προώθησης - προβολής είναι σχεδιασμένη με  τρόπο τέτοιο,  ώστε να εξυπηρετείται, τόσο η προσέλκυση νέων επισκεπτών στην περιοχή, όσο και η ευχερέστερη  και σε βάθος γνωριμία με αυτήν παλαιότερων και νέων επισκεπτών και η διασφάλιση της επαναληψιμότητας των επισκέψεών τους.

   Κύριες κατευθύνσεις της εφαρμοζόμενης, στα πλαίσια της παρούσας δράσης 1.3.3.2 επικοινωνιακής πολιτικής, είναι εν τέλει η ανάδειξη «του προσωπικού» (και ως εκ τούτου διακριτού και μοναδικού) χαρακτήρα του τουριστικού προϊόντος της Βόρειας Πελοποννήσου και η ελκυστική παρουσίασή του, με εστίαση:     

  1. Στην παρουσίαση των αγροτουριστικών υποδομών της περιοχής   
  2. Στην ανάδειξη της ποιότητας  προσφερομένων υπηρεσιών και προϊόντων   
  3. Στην ευαισθητοποίηση, όσον αφορά την προστασία και ανάδειξη των φυσικών και των πολιτιστικών πόρων της περιοχής  
  4. Στην ευρεία γνωστοποίηση της τοπικής ιστορίας και των τοπικών παραδόσεων

    Στην  διαμόρφωση θετικής συνολικής «εικόνας» της περιοχής, στην οποία θα αποτυπώνονται  όλα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της και όλες οι προσφερόμενες δυνατότητες διαφορετικών θεματικών επιλογών του επισκέπτη.